Regulamin gry Tajemnice Gen. Orlicz-Dreszera

REGULAMIN GRY MIEJSKIEJ Tajemnice gen. Orlicz-Dreszera

 I Postanowienia ogólne.

1. Gra miejska „Tajemnice gen. Orlicz-Dreszera”, zwana dalej Grą, odbędzie się w dniu 27 maja 2017 roku  i będzie trwała od godziny 10.00 do 14.00 na terenie miasta Gdyni w dzielnicy Gdynia Leszczynki;

2. Rozdanie nagród będzie miało miejsce tego samego dnia o godzinie 15.00 przed wejściem do Szkoły Podstawowej nr 29  w Gdyni, ul. Piotra Ściegiennego 8.

3. Za organizację Gry odpowiedzialni są Fundacja Zdrowy Smyk oraz Mała Agencja Kulturalna Małgorzata Mach; (zwani dalej Organizatorami);

4. W grze mogą wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne zorganizowane w  zespoły tj. w grupy liczące od 2 do 5 osób, (dalej zwane Drużynami).

5. Gra rozpoczyna się od odebrania karty gry w punkcie startowym przy ul. Gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Gdyni. Wskazówki jak dotrzeć do punktu startowego, każda Drużyna otrzyma wraz z potwierdzeniem zgłoszenia do gry, drogą mailową z adresu gra@MalaAgencjaKulturalna.pl lub smsową z numeru telefonu 514 207 108.

6. Nagrody przyznawane są Drużynom. Otrzymają je Drużyny, które przejdą całą trasę Gry, przekażą w czasie oraz miejscu wskazanym w pkt IV.3.) pracownikowi obsługi Gry, prawidłowo wypełnioną Kartę Gry i otrzymają największą ilość punktów zdobytych na podstawie prawidłowo wykonanych zadań lub udzielonych odpowiedzi.

II Gracze i Drużyny.

1. Gracze łączą się w Drużyny;

2. Drużyny składają się od  2 do 5 osób, w składzie których musi być przynajmniej jeden Gracz, który:a.  jest osobą fizyczną,

b. ma pełną zdolność do czynności prawnych

c. zapoznał się z Regulaminem gry i otrzymał Kartę Gry;

3. Pełnoletni Gracz musi  być uprawniony do  wykonywania opieki w czasie Gry nad małoletnimi Graczami wchodzącymi w skład jego Drużyny i  odpowiada za bezpieczeństwo i zachowanie małoletnich członków Drużyny. Przystępując do Gry pełnoletni Gracz bierze na siebie pełną odpowiedzialność cywilnoprawną na cały czas trwania Gry za małoletnich członków swojej Drużyny. Odpowiedzialność ta obejmuje przede wszystkim szkody poniesione przez Gracza i/lub innych członków Drużyny, a także szkody wyrządzone na Graczu i/lub członkach jego Drużyny;

4. Osoby przystępujące do Gry nie mogą być pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających;

5. Przystąpienie do Gry następuje w momencie odebrania Karty Gry od Organizatorów. Jedna Karta Gry wydawana jest jednej Drużynie. Drużyna nie może posiadać więcej niż jedną Kartę Gry.

6. Odebranie Karty Gry stanowi  oświadczenie o  zapoznaniu się przez Graczy z niniejszym regulaminem oraz o  zobowiązaniu się do  jego przestrzegania;

7. Gracz wraz z przystąpieniem do Gry wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatorów jego danych osobowych i udostępnia je w celu przeprowadzenia Gry;

8. Gracz przystępując do Gry wyraża nieodpłatnie, na czas nieoznaczony, zgodę na wykorzystanie jego wizerunku   jego utrwalenie, publiczne udostępnienie i rozpowszechnianie przez Organizatorów w formie fotograficznej lub/i filmowej w celu przedstawienia relacji z  Gry;

9. Graczy obowiązują zasady gry fair play.

10. Gracz w trakcie Gry ma obowiązek postępować zgodnie Regulaminem Gry pod groźbą wykluczenia z Gry ;

III Rejestracja Drużyn.

1. Zgłoszenia udziału w Grze odbywają się drogą elektroniczną (gra@MalaAgencjaKulturalna.pl) lub telefoniczną (514 207 108) ;

2. Zgłoszenia udziału w Grze w formie elektronicznej i telefonicznej  rozpoczną się w dniu 19 maja 2017 r. a zakończą  się w momencie  zgłoszenia udziału  maksymalnej dopuszczalnej liczby Drużyn (50  Drużyn)  lub zakończenia pracy miejsca odbioru Karty Gry  wskazanego w pkt I. 5) tj.  o godz. 12.00 w dniu 27 maja 2017;

3. Zgłoszenie do gry musi obejmować imiona i nazwiska wszystkich członków Drużyny, wskazywać Kapitana Drużyny, którym może być  wyłącznie Gracz spełniający wymagania opisane  w pkt II. 2), kontakt telefoniczny i e-mailowy do Kapitana Drużyny oraz proponowaną nazwę Drużyny.

4. W Grze może wziąć udział maksymalnie 50 Drużyn. O dopuszczeniu do Gry decyduje kolejność zgłoszeń.

5. Zakończeniem procesu rejestracji jest odebranie Karty Gry w punkcie startowym wskazanym, w pkt I. 5) o podanej przez Organizatorów godzinie.

6. Dotarcie do punktu gry możliwe będzie tylko na podstawie wskazówek otrzymanych drogą mailową lub smsową od Organizatorów. 

7. Odebranie Karty Gry jest niezbędnym warunkiem udziału w Grze.

IV Zasady Gry.

1. Gracze są zobowiązani do znajomości Regulaminu Gry:

2. Gra polega na wykonaniu 7 zadań, z których pierwsze polegać będzie na odszukaniu dokładnego miejsca punktu startowego przy ul. Gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Gdyni Leszczynkach i użyciu odpowiedniego kodu na podstawie podpowiedzi udzielonych podczas procesu zgłoszenia do Gry. Pozostałe zadania można realizować w kolejności dowolnie wybranej prze każdą z Drużyn.

3. Kartę Gry należy oddać najpóźniej do godziny 14.05 w punkcie gry w schronie przeciwlotniczym przy ul. Morskiej 189 w Gdyni Leszczynkach.

4. Gra polega na wykonaniu zadań oraz odpowiedzi na pytania, zgodnie z Kartą Gry, którą każda Drużyna odbierze w miejscu wskazanym w pkt I.5). Na jedną Drużynę przypada jedna Karta Gry. 

5. Podczas Gry, Gracze w Drużynach poruszać się mogą komunikacją miejską oraz pieszo. Gracze poruszają się komunikacją miejską na własny koszt. Teren gry (ze względu na liczne schody i nierówności terenu) nie jest przystopowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i rodzin z dziećmi w wózkach. 

6. Warunkiem ukończenia Gry jest wykonanie wszystkich zadań. Odpowiedź na pytania nie jest zaliczana do zadań, ale ma wpływ na końcową punktację.

7.  Po zakończeniu Gry, Kartę Gry należy przekazać pracownikowi obsługi Gry zgodnie z pkt 3) powyżej.

8. Grę wygrają trzy Drużyny, które zrealizują wszystkie zadania i poprawnie odpowiedzą na największą ilość pytań. Na punktacje będzie miał także wpływ wynik zadania na strzelnicy.

9. Wręczenie nagród, przewidziane jest o godzinie 15.00, na terenie przed Szkołą Podstawową nr 29  przy ul. Piotra Ściegiennego 8 w Gdyni Leszczynkach. Nieobecność Graczy/Drużyn podczas wręczenia nagród jest jednoznaczna z utratą prawa do nagrody. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji nagrodę otrzymuje kolejna, co do punktacji Drużyna.

V Nagrody i finansowanie.

1. Projekt realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Miasta Gdyni. 

2. Fundatorem nagród w postaci zaproszeń do kina jest Kino Helios. 


Poprzedni wpis

Następny wpis